divendres, 22 de març del 2013

♠ Consejos prácticos vol.3

3ª Entrega

L'última setmana va ser de frenopàtic... Traslladant les classes particulars de la Laia, acabant d'imprimir papers i concertant cites, acabant de preparar caixes, els acomiadaments...
Crec que no he fet tants dinars, sopars, cafés, copes, cap de setmana fora d'acomiadament en tota la meva vida.
Anàvem ofegats pel temps, però no ens podíem negar a veure un últim cop a la nostra gent... Crec que em vaig arribar a despedir d'algú entre dos i tres vegades...  

Però no m'oblidaré mai de l'últim dissabte... De l'acomiadament amb barbacoa inclosa a Valldoreix... 
Tots junts, celebrant que marxàvem... Perquè com van dir mons tiets "Esto hay que celebrarlo porque es algo muy bueno. Os va a servir de mucho, lo verás".
No em puc treure del cap l'última fotografia del dia, tots asseguts al jardí, rient i brindant pel que havia de passar al dia següent, i en el fons jo estava morta de por...

Recordo mirar a la gent que m'estimo sense saber quan els tornaria a veure, i encara i axí saber que no tardaria gaire.
Ja em coneixes, la família es part del que em defineix. No seria la mateixa si no m'emocionés cada cop que penso en ells.

No vaig conseguir dormir en tota la nit, i a les sis estàvem a l'aeroport de Barcelona... Tu, jo, tons pares, mons pares i el teu germà...
Allò era de bojos... Les sis del matí, jo histèrica perduda i per rematar-ho el primer cop que els nostres pares es coneixien... I era a l'aeroport despedint als seus fills...
Desprès de dues hores de vol, vam arribar a Londres amb les quatre maletes a rebentar... Un diumenge fred, plujòs... I encara ens quedaven dos trens i un metro per arribar a Birmingham.

Sense saber què ens trobaríem, vam arribar al Bailey Hotel, posteriorment anomenat "Hotel del terror"...
Verge santa... En aquell precís instant vaig entendre perquè 12 nits d'hotel ens sortien tan barates...

No podré esborrar del meu cap la cara que se'ns va quedar quan en Sami (l'agent de l'agència que ens va llogar el pis) ens va dir que l'hotel era tan barat perquè era on anaven a dormir els drogadictes i expresidiaris... I encara ens quedaven 10 dies allà... 

Consells macro pràctics:
1. Si pots i tens temps despedeix-te dels amics en petit
   comitè. Sempre és més personal...

2. Si has d'anar a alguna ciutat a prop de Londres,
   Manchester, Nottingham,... mira de comprar els billets
   de tren que et portin amb antelació (les companyies de
   tren fan descomptes per venda anticipada).
   De totes maneres visiteu la pàgina web de la
   companyia de busos Megabus perquè fan itineraris 
   molt barats i en ocasions paren en aeroports.

3. Llegiu els blocs d'opinions d'hotels. Moltes vegades 
  les fotografies i la realitat no van de la mà...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada