divendres, 19 d’abril del 2013

SANT JORDI

S'apropa el dia més maco de l'any, el dia que més m'agrada anar a fer un volt per Passeig de Gràcia i per les Rambles de Barcelona; i el més segur és que sigui el "pitjor dia" per anar a voltar...


Cada any em pregunto què ha de pensar un turista despistat, d'aquells que no saben el que significa el dia 23 d'abril pels catalans...

Sempre m'ha enamorat el dia 23... És una bogeria com la gent surt al carrer a fullejar llibres i comprar roses... Però el que més m'emociona és com desde petits esperem que algú ens porti una rosa o un llibre...
Encara tinc guardada una de les primeres targes d'una rosa blanca que mon pare em va portar quan era un mig mico... I no parlem dels llibres amb pètals secs entre les fulles...


Recordo el nostre primer Sant Jordi a Barcelona. Un divendres amb sorpreses inesperades inclosses, Passeig estava plé a petar de gent, feia una tarda esplèndida...

Encara em sorprèn com des d'un començament vas entendre la importància que té per a mi... Així que, un mes desprès d'arribar aquí estàvem celebrant el nostre propi Saint George...
Amb llibre i roses inclosses, quines coses fem... I d'aquí 4 dies ja hi som un altre cop... Això sí és una tradició!!!

 Feliç Sant Jordi a TOTS!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada